emmafredriksson

Alla inlägg under december 2012

Av Emma fredriksson - 5 december 2012 17:17

Hallu!
Sitter hos pappa på vhidehus och har precis tagit en fika och blivit ihjälskrämd utav en läskig gubbe haha.För pappa fyller år imon och då har vi inte möjlighet att komma, men det är trevligt ;) sen när jag kommer till gråbo igen så blir det nog att träffa Tobbe och dom. Men ville bara visa att jag lever typ ,bloggar lite senare pusss<3

Av Emma fredriksson - 4 december 2012 23:11

Jag fattar inte hur kunde du? så många tårar som har fallit pågrund av just dig. 

så mycket jag bara har önskat att det var du och jag för alltid,hur tänkte du äns?

...hur tänkte jag äns? jag ångrar ingenting vi gjort eller det vi hade men jag ångrar 

bara att jag inte kunde släppa dig lite tidigare för då kanske detta inte hade varit lika svårt för mig som det är nu .. du ska bara veta hur mycket tårarna rinner när jag skriver detta just nu. och hur mycket tankar som svävar runt i mitt huvud. fan vad jag hatar dig men fan vad jag saknar dig! du ska bara veta att du finns fortfarande i mitt hjärta någonstans men just nu så vet jag bara inte vart..


       




Av Emma fredriksson - 4 december 2012 11:35

Av Emma fredriksson - 4 december 2012 11:25

Hej!
Sitter i hemkunskapen och kollar på när alla andra bakar lusekatter,kom en halvtimma sen idag så jag fick välja emella att stress baka eller hjälpa Ann-chalott, å pallade inte stress baka så jag typ bytte påsar och sen fick jag sätta mig och glo haha. Snart e det lunch fan vad jag e törstig haha. Men ska leta reda på lite kompisar nu pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 3 december 2012 23:15

Hallu!
Sitter hemma i soffan och ska strax sätta på en film och kolla på med mamma :) idag har jag varit i allum med mamma,Adam och Tobbe. Inskaffade lite nya skor och vantar Och 3 filmer ;) sen efter det så kom Jennifer och tjäder hem till mig så kollade vi på "allt för min syster" och nu har jag precis följt Tobbe Jennifer och tjäder till Jennifer,så fick jag lite frisk luft på köpet hihi :p men somnar väl antagligen till denna filmen så bloggar imon pusspuss godnatt<3

Av Emma fredriksson - 2 december 2012 21:32

Heej!
Har inte pallat blogga idag för har varit sur och jävligt seg i stort sätt hela dan.. Idag har jag iaf tagit det rätt lungt har varit med tobbe och Tony hela dan. Sen träffade vi Robert och sladdade runt lite med honom i hans bil ett tag innan jag drog hem o käka.men blir nog att kolla film med Adam eller något nu innan jag ska nana, bloggar imon igen pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 1 december 2012 17:13

Av Emma fredriksson - 1 december 2012 01:45

Hej!
Kom precis hem.
Sitter på toa ni som ville veta hihi,
Idag har det faktist vart lungt nästan lite för lungt haha. Slutade skolan kvart över 1,sen drog jag hem till Tobbe och kollade på "MILF" sen åkte vi hem till mig och åt och bakade vi pepparkakor ;) sen kom det några hem till mig och sen drog vi ut och gjort ingenting typ. Vi va på korven ett tag och åt lite korv och sen aa..haha orkar inte, har inget att skriva och e as seg så haD <3

Bjuder på lite härliga bilder ifrån kvällen+en jättestor negerboll som vi åt i skolan idag hehe :p

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards