emmafredriksson

Alla inlägg under december 2012

Av Emma fredriksson - 14 december 2012 10:01

Inte så bra bild men idag blir det en tunika ifrån ginatricot och vita jeans ifrån bikbok

Av Emma fredriksson - 11 december 2012 17:55

Hej!
Sitter hemma hos Sofie o lyssnar på musik och försöker få igång hennes Playstation så att vi kan spela "eye toy" ;) idag har jag varit i skolan och typ inte gjort ett skit sen efter så gick jag och Sofie till bonum och köpte en tårta hehe (ja lite fet får man vara iblan > < ) och sen drog vi hit. men aja får fortsätta hjälpa Sofie nu så att det blir av någon gång :p
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 11 december 2012 00:09

Heej!
Ligger i sängen och ska snart sova.
Idag har jag inte gjort så mkt klockan 2 tog jag den första sprutan (livmoderhalscancer) FYFAN VAD ONT DEN GJORDE!
Sen kom Tobbe hem till mig och var med mig till halv 10 sen körde vi hem honom. Och när jag kommer till baka till gråbo så träffar jag Alpe och tjäder för Alpe kom ner i fredags så följde dom med in så spelade vi lite kort,åt kvällsmat och köta lite så det var trevligt. Men imon blir det nya tag i skolan och sen efter det vara med Sofie ;) Natti Natti pusss<3

Av Emma fredriksson - 10 december 2012 11:18

Av Emma fredriksson - 9 december 2012 22:27

Av Emma fredriksson - 9 december 2012 21:59

Hallo!
Kom precis hem ifrån Tobbe vi har kollat på en 3 timmar lång film.
Idag var jag ju hos min syster på kalas för hon fyllde år igår så fick jag träffa Arvid oxå (a) men hör av mig imon eller sen pusss<3

GRATTIS IGEN BÄSTA STORASYSTER<3

Av Emma fredriksson - 8 december 2012 20:16

Hejsan!
Sitter på lillan med lite roligt folk och snart blir det att dra till nikita med Tobbe och Viktor. Idag har jag typ suttit hemma hela dan och pappa kom för typ en timma sen och ska sova hos oss inatt.. Men bloggar när jag kommer hem Om det inte blir försent så jag somnar typ haha ,pusspuss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards