emmafredriksson

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Emma fredriksson - 3 september 2012 19:03

hellu,

sitter i soffan med adam o hans kompisar ..

ska bara ladda min telefon lite sen ska jag dra ut o träffa sofie,tobbe o nalleniclias :) 

förrut efter skolan drog jag jade och sofie hem till sofie så att hon fick ducha och lite så sen körde bosse mig och sofie till campino så delade vi på en kebabrulle,o jade drog o träffade jennifer o tjäder och sen åkte han till lerum o träffade simon .

Sen lämnade jag av sofie hos tobbe o nille i mellangången för en stund sen hihi..

men får la dra tillbax dit snart så att dom inte längtar ihjäl sig efter mig haha :*

men ha det såbra skriver ikväll när jag kommer hem

PUSSPUSS <3

   

Av Emma fredriksson - 3 september 2012 13:53

Hallu sitter på lektion nu
Och jobbar med någon energi grej,är fan stolt endå har skrivit en hel sida med VÄNSTERHANDEN ! Haha
Men nu är jag fan helt slut ,vi åt våran efterlängtade räkmacka förrut på lunchrasten,och så träffade jag på Louise o Marcus en snabbis (trevligt trevligt) ;)
Men nu ska jag "plugga" vidare hehe så hörs vi sen
Pusspuss <3

Av Emma fredriksson - 3 september 2012 11:23

Hej alla,
Ligger på golvet i ett grupprum med bästaste Sofie ,har as ont i magen och i hela kroppen haha ,och jag vet fortfarande inte hur jag ska börja den jävla boken men jag vet i alla fall på ett ungefär vad den ska handla om ...
Vill bara att klockan ska bli tolv snart så att vi kan gå o köpa en jävla räkmacka på lailas café för det är äcklig mat idag -.-
Men har typ inget mer att skriva om så hör av mig senare
PUSSPUSS <3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards