emmafredriksson

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Emma fredriksson - 9 september 2012 22:42

Hallu!
La mig precis i sängen o tänkte kolla Facebook.
Idag har jag varit ute hela dan o träffat lite roligt folk,vi har inte gjort så mkt så finns igentligen inget kul att skriva
Om. Så bloggar imon ist
Nattinatti<3

Av Emma fredriksson - 9 september 2012 17:24

Hej!
Är påväg till lillan nu o ska träffa Tobbe och dom .
Var precis hemma o åt ;)
Idag vaknade jag vid runt ett ,gjorde i årdning mig och sen träffade jag Viktor
Och Tobbe och efter ett tag så kom jade oxå :)
Men har inga speciella planer för resten av dagen,vi får se vart det leder oss ,bloggar mer ikväll
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 9 september 2012 17:16

Av Emma fredriksson - 9 september 2012 01:21

Hallu,
Kom precis hem har varit hemma hos jade med Sofie,Tobbe,Moa,Tony,jesper,Viktor o Fanny :) är på jättebra humör vet inte varför :p men iaf Idag har jag inte gjort så mkt efter att vi hade vaknat o gjort i årdning oss så körde Bosse oss till campino så åt vi kebabrulle till frukost (as gött :p) sen träffade vi jade och dom så drog vi hem till jadish vid typ 7.
O Nu sitter jag i soffan å äter chips och funderar på vad man ska hitta på .har inget kul o skriva om så bloggar senare eller imon ;)
Men bjuder på lite Goa bilder ifrån kvällen + frukosten :p
Pusspuss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards