emmafredriksson

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Emma fredriksson - 4 september 2012 23:09

Av Emma fredriksson - 4 september 2012 22:34

Hej!
Har inget roligt att skriva,
Men iaf,kom nyss hem o sitter i soffan o kollar på tv.
Idag efter skolan så träffade jag Tobbe o nalleniclas och dom o har varit med dom i stort sätt hela dan.Och sen lite senare så kom Tony o Linus.
Vi har inte gjort så mkt,har mest chillat på livet hehe.
Fan va meningslöst inlägg men aja ska snart gå upp o göra i årdning mig för o nana ,
HA DE! <3

Av Emma fredriksson - 4 september 2012 12:57

Hej!
Sitter i skolbiblioteket med Hanna o lyssnar på musik ,äntligen fick jag mat oxå hihi :p .
Idag blir det nog att träffa lite kompisar men vet inte Vilka än ,men det märker vi.jag vet detta var ett meningslöst inlägg men har tråkit .
Hör av mig senare pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 4 september 2012 11:26

Hihihi
Bäbiis <3

Av Emma fredriksson - 4 september 2012 00:16

Hallu,
la mig precis i en Nybäddad o gossig säng efter att ha tagit en skön duch (bästa som finns typ) o tänkte kolla Facebook en sista gång innan jag ska försöka sova.
Kom hem vid typ kvart över tio var med nalleniclas ,Sofie ,Tobbe,ris och Mange vid röselidskolan vi gjorde inget speciellt typ åt choklad o drack cola hihi,men imon funderar jag fan på o sova tills jag vaknar å sen gå till skolan känns bara bäst så ..
Men har inget mer roligt att skriva så godnatt
Pusspuss<3
Ps.haha mobba inte min mongo-hand!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards