emmafredriksson

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Emma fredriksson - 1 april 2014 21:16

Hej!
Ska snart gå upp oh mysa med älsklingen. Men tänkte slänga in ett inlägg först om hur duktig och snäll jag är hihi. Nä men vi köpte en smörgåsgrill förrut i allum och har precis invigt den och gjort kvällsmat till min lilla lillebror :)) och nu kollar jag på nån missing people grej på tv med mammi :) så snälla människor det finns!
Men juste... Tobbe ska ju inte jobba imon, han ska på risk ettan så behöver ju inte lägga oss nu egentligen och så måste jag göra mat till honom.. Åååh, men eftersom att det är i smörgåsgrillen och jag får smaka så kanske är värt endå. Nä men gud va jag är tråkiiig förlåt hejdå.

Av Emma fredriksson - 1 april 2014 16:56

Heej!
Idag är det första april och det är tisdag och sool :DD så är på väldigt bra humör förutom pollen helvetet som är ute dårå. Menmen sitter iallafall i bilen nu utanför allum. Har vart med mamma och köpt present till Adam som fyller år den 11. Så jaa, ska väl åka och hämta Tobbe påvägen hem, han har jobbat över idag. Och sen hem å käka mat och fika med muffinsen jag bakade igår och gifflar som jag bakade på hk:n imorse haha. Har väl inget mer speciellt att säga så hör av mig sen eller något, pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards