emmafredriksson

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Emma fredriksson - 8 april 2014 14:57

Heej!
Kom tillbaka till skolan för en stund sedan. Har haft idrott och spelat badminton som jag gillar hihi :)) och imorse var det ju dax. Nationellt i fysik.... Men tror faktist att det gick ganska bra, det var 3 delar och inte så jätte komplicerat Menmen får väl se hur det går. Och nu sitter jag på svensk/engelskan och ska plugga so. Så känns som om jag hunnit med en del idag (y) annars så är det la fin fint, förutom regnet då. Men Ska försöka fixa lite nya bilder till er snart ochså, blir själv lite irreterad på mig själv. Och snart är det påsklooov ochså! Visst det är bara en vecka men endå. Känner endå att man kan behöva ett brejk i alla prov och skit. Men är ändå glad att Fredrik sköt upp so provet tills efter lovet så att man kan ta tag i det man har kvar istället. Men ska jobba lite nu och sen hem oh äta, puss på er!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards