emmafredriksson

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Emma fredriksson - 6 april 2014 19:33

Förlåt för mitt dåliga bloggande!
Sitter nu iallafall i soffan och kollar på lilla sjöjungfrun med mamma. Var hos Fanny igår till 1 eller något sen åkte vi hem och däckade direkt. Och imorse/eftermiddags när jag vaknade åkte jag mamma och Tobbe in till allum för att byta Tobbes GTA som var trasigt, så nu är det igång ingen... Och sen tog vi med oss subway hem och åt frukost. Och efter en stunds spelande så åkte vi bort till bonum och köpte chips och Cola och kollade på en film. Så jaa, nu sitter jag här och väntar på att få gå oh lägga mig typ pusspuss!

Av Emma fredriksson - 6 april 2014 00:42

Hej Fanny klagar så mycket på min uppdatering så tänkte göra ett inlägg nu bara för att då. Sitter hemma hos Fanny nu och inte gör speciellt mycket, umgås med trevligt folk. Jag har inga speciella planer inför kvällen utan det blir nog att stanna här tror jag. Har väl inte så mycket mer att säga mer än att berätta om gårdagen. Min mobil låg hemma på laddning ett bra tag medans jag satt vid lekstorp med gott folk och hade det trevligt. Sen vid tio tiden drog jag hem och dom andra drog till en pizzeria i närheten. Så jaa, det var väl det. Ha en trevlig kväll allihop för det ska jag ha pusss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards