emmafredriksson

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Emma fredriksson - 9 september 2014 19:42

Heej!
Har precis lagat mat till familjen och ätit färdigt. Funderar på om jag ska spela lite mer Sims, har inget att göra. Imorgon kom jag på att jag ska med klassen till vrångö och bara vara där, har inte riktigt fattat vad vi ska göra än. Menmen, det blir väl säkert bra. Har iallafall varit iväg och köpt fika och fixat mat till imorgon. Här får ni ochså en liten smygtitt på hur mitt skolfoto iår ser ut. Det har inte kommit än men beställde även en foto mugg med mig själv på ego som jag är haha. Så den ska jag dricka varm choklad i till vintern med marshmallows i hihi. Jaja men det var väl det. Uppdaterar troligtvis imorgon pusspuss!

Av Emma fredriksson - 9 september 2014 17:41

Älska att jag hittade min gamla dagbok. Alla minnen och alla fula saker man skrev. Helt meningslöst igentligen haha. Slutade iallafall vid halv 4 typ, åkte hem och spelade Sims och nu ligger jag i sängen och funderar på vad man ska göra med sitt liv. Ska nog käka snart och sen ut och hitta på något eller åka till bonum och köpa godis pusspuss

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards