emmafredriksson

Alla inlägg den 28 september 2014

Av Emma fredriksson - 28 september 2014 11:58

Hej!
Mitt internet fakkade ut totalt igår så kunde inte uppdatera er. Vaknade för nån timma sen kanske, har legat och bara myst sedan dess. Blev en hemmakväll för mig och Tobbe igår. Vi satt och åt chips och dipp samt drack Cola till en film med mammi. I fredags åkte jag hem till Sofie vid sju tiden, var där i någon timma och sen kom Tobbe och hämtade oss. Vi var hemma hos janina ett tag innan vi drog ut. Kom hem rätt tidigt eftersom att jag skulle sälja GT på lördagen men nej det kom inga tidningar så gick upp tidigt helt i onödan... Menmen träffade på kricko på vägen hem så följde han med och väckte Tobbe sen blev det en räkmacka till frukost på lailas. Var sån skördefest på torget igår med allpackor, grisar och kossor medmera. Så där var vi sen åkte vi och lämnade några vid vallen vid typ nio tiden sen åkte vi vidare till gulf och köpe chirre och åkte hem. Har inga planer för idag och kommer antagligen inte att skriva mer något mer. Så ha en trevlig söndag puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards