emmafredriksson

Alla inlägg den 11 september 2014

-

Av Emma fredriksson - 11 september 2014 20:15

Hej igen!
Har precis ätit. Blev jag som gjorde maten idag igen, det blev hemmagjorda köttbullar med brunsås och potatis. Det känns endå bra att börja laga mat nu så att man överlever i framtiden haha. Nä men jag gillar att laga mat och äta mat ;p Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har suttit hemma hela dagen och pluggat och spelat Sims haha. Så vill ut och hitta på något. Så får väl se vad man hittar på. Ville igentligen inget speciellt med detta inlägget. Kännde bara för att skriva ;) hör av mig imon efter skolan eller något pusspuss!

-

Av Emma fredriksson - 11 september 2014 12:40

Hej!
Blev hemma idag ochså, vi skulle ut och vandra med klassen idag så kännde att jag stannar hemma idag ochså och går imorgon. Kom precis hem efter att ha gått en promenad med hundarna. Så passar på att blogga innan jag gör något annat. Ska nog plugga lite matte och engelska nu så att jag har det gjort. Var och hämtade det i skolan igår så att jag kan göra något hemma. Sen ska efter det ska jag nog spela lite Sims och sen kolla på gårdagens BB avsnitt. Uppdaterar senare om det händer något intessant i mitt liv pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards