emmafredriksson

Alla inlägg under november 2012

-

Av Emma fredriksson - 26 november 2012 16:26

Hallu!
Sitter i Lerum med Viktor, Tony och hans kompis. Gör inget speciellt men kände för att slänga in ett inlägg. Igår kunde jag inte blogga på vägen hem för min telefon dog, men filmen var bra,Tony var helt cp haha han kom ihåg lite utav början innan dom presenterade filmen för sen somnade han haha söt e han ;p aja jätte tråkigt inlägg förlåt men bloggar senare om jag har något att skriva pusspuss<3

Bio

Av Emma fredriksson - 25 november 2012 19:29

Hallu!
Sitter på donken i stan och snart blir det bio med Jennifer,tjäder,Tobbe och Tony "sky fall" blir det, hör av mig efteråt om inte min mobil dör pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 24 november 2012 20:50

Heej!
Sitter på lekstorpskolan och ser cool ut med lite kompisar.
Igår var det fredag och jag var lite överallt och snurrade, kom hem vid typ nån gång innan 6 på natten. Och ba la mig i min gosiga säng och sov ;)
Och idag vaknade jg vid 4 och sen kom Viktor och Tobbe till mig så drog jag på mig något snabbt och sen kollade vi på lite film :)
Men aja pussss<3

Av Emma fredriksson - 23 november 2012 08:27

Av Emma fredriksson - 22 november 2012 14:14

Hej!
Sitter i skolan med Fanny och Sofie och spelar My little ponny hihi.
Efter skolan idag har jag inga planer så får se vad som händer pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 21 november 2012 22:17

Hejhej!
Kul att jag gjorde ett inlägg förrut innan jag och Sofie skulle träna och så fuckade internettet så det inte kunde publiceras. Menmen, ligger i Sofie säng nu har precis käkat lite nudlar och började kolla på LOL. Idag efter skolan så drog jag och Sofie hem till henne och tränade som sagt,och sen kom Robert och hämtade oss o körde oss till lillan så satt vi där ett tag osvvv (intressant! ..) nä men nu blir det väl att göra i årdning sig för natten eller nåt börjar faktist bli lite trött, sen blir det skola klockan 9 imon oxå (wihoo)
-.- aja ville bara säga det pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 20 november 2012 18:37

Hallu!
Sitter på lillan med lite trevligt folk.
Har inte kunnat uppdatera idag för min mobil har varit på "lagning"så nu har jag ingen spräckt skärm längre (y)
Men iallafall imorse kom Sofie hem till mig så åt vi frukost typ 2 gånger haha och sen drog vi till skolan. Efter skolan så tog vi bussen hem till Sofie och kollade på lite film och så sen gick vi ner till garaget o tränade lite och sen joggade vi ner till gråbo och här e vi (ni som ville veta haha) men aja kanske bloggar senare pusspuss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards