emmafredriksson

Alla inlägg under september 2013

Av Emma fredriksson - 7 september 2013 23:05

Hallu!
Sitter på röselid med Tony,Tobbe,John,Robert,Kevin och Nicke oh tar det Chill. Har ingenting att blogga om så detta blir mitt sista inlägg för dagen
Hejdoo :)
(bilderna här nedanför är moppen jag köpte förrut)

Av Emma fredriksson - 7 september 2013 14:12

Hallo!
Sitter i min säng oh tar tempen, är svin trött och mår skit. kom hem vid typ halv 2 inatt oh skulle lägga mig men kunde ju fan inte andas när jag låg ner så typ satt upp med hjälp utav 3 kuddar å försökte.Sen idag så har jag inte gjort så mycket var hemma hos Tony en snabbis i morse och sen ätit på campino och kollat in på torget lite. det är nån speciell dag idag eller nåt. Och lite senare vi 3-4 tiden typ så åker jag, mamma och Tobbe till sjövik för jag ska kolla på en moppe menmen vi hörs senare pösspöss<3
Och Morgonens outfit blev one peac*

Av Emma fredriksson - 6 september 2013 13:02

Hej!
Ligger just nu på ett bord å drömmer om glass blev så sjukt sugen.. Mådde skit i morse men tänkte att jag kunde gå till skolan endå för jag var ju endå vaken och åtminstone bara sitta, men NEJ då ska man vara ute hela dagen så jag och Sofie tog en väldigt lång onödig promenad genom olstorp menmen aja kanske inte blir att jag stannar så mycket längre kan typ inte andas.. :/ men bloggar nog senare pusshej!
(Blir en gammal bild som vanligt)

Av Emma fredriksson - 5 september 2013 19:05

Hopp då har Skolfotona kommit dårå, Dom blev väl inte så illa i år men eftersom att det är jag på bilden så ser jag ju en massa fel menmen så ere.. Annars så e det väl sådär känner mig typ sjuk har en jobbig känsla i halsen och hostar men det går nog över men jag e ju lite lipig när jag e sjuk. Aja men ska dra till moppevärkstan nu pusspuss!
(bilden kommer upp senare)

Av Emma fredriksson - 4 september 2013 23:16

Gud va trött jag e och har världens huvudvärk vill bara hem å lägga mig i min säng med älsklingen oh sova. Har varit i Kungsbacka nu med John, offe och Tobbe å hämtat 2 gokarts. Efter skolan förut så följde jag med mamma och höll henne sällskap i Lerum oh shoppade lite i solkatten haha, medans pappa var på möte. Menmen har inget å skriva så godnatt på er puss!!

Av Emma fredriksson - 4 september 2013 12:51

Hallu!
Sitter och stickar med Sofie utanför sy slöjden och lyssnar på musik. Har världens jä*vla träningsvärk idag asså. Gymmade en och en halv timma stenhårt igår trode jag faktist inte om mig själv men det gjorde jag, känns endå bra idag men har endå sjukt ont. Slutar kvart i 2 eller nåt idag, blir nog att dra hem å kolla på en film eller nåt å äta godis man e ju lite smått tjock hihi. Menmen vem vet kanske händer något annat.. Bloggar senare pösss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards