emmafredriksson

Alla inlägg under september 2013

Av Emma fredriksson - 11 september 2013 21:30

Har inte orkat blogga idag åh det har inte hänt någonting speciellt heller så bloggar nog imon pösspöss!!
MEN GUUD vilken vacker bild på mig den bjuder jag på (y)

-

Av Emma fredriksson - 10 september 2013 17:03

Hallu!
Kom precis hem har varit iväg hela dagen med mamma och ramona. Först så var vi på Ikea ett tag oh kollade på lite grejer för ramona å dom ska flytta snart och sen var vi på "barbarella" ett ställe istan med piercingar och sånt.. Och sen var vi å hämtade Adam på nereby och enya på dagis så denna dagen har inte varit den lugnaste menmen får la se ifall det blir något pluggande på körkortet lite senare idag för nu ska jag med mamma å handla en snabbis sen ska man äta och AAAAHH orkar inte. Så e lite irriterad och trött nu kan man väl säga. Men bloggar nog senare pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 8 september 2013 19:50

Hallo!
Är påväg hem ifrån sjukhuset nu.
Fick reda på att jag har lunginflammation.. :/ så fick inhalera något man blev helt bääng på typ och sen fick jag tabletter och en inhalerings sak som jag ska ta med mig hem å ta dagligen. får la hoppas på det bästa. Hostar så jag håller på att dö typ menmen dör man så dör man haha hejdå!

Av Emma fredriksson - 8 september 2013 16:11

Hallu!
Ligger i soffan nu och kollar på Disney Channel hihi. Har inte blivit ett dugg friskare... Inatt vaknade jag vid klockan 6 utav att jag inte kunde andas så var vaken i 2 timmar innan jag däckade.. Alltså orkar inte med detta mera. Alla var ju typ sjuka och för några dagarsedan så blev alla friska men inte jag :( aja jag ska sluta lipa så mycket nu. Fick iaf en tid i Alingsås klockan 6 så får la åka hemifrån vid 5 eller nåt och så får man väl hoppas på att få välja mat oxå, ååh vad är man sugen på dåå?? :/
Men får se om jag orkar blogga mer idag annar hörs vi imon
pusselipuss!

Av Emma fredriksson - 8 september 2013 15:59

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards