emmafredriksson

Alla inlägg under september 2013

Av Emma fredriksson - 23 september 2013 16:33

Hej!
Ligger i soffan och vågar inte gå utanför dörren haha min katt står utanför med en halvt uppäten fågel...

Ligger och kollar på phinies och ferb nu och väntar på att min mamma skall komma hem. Slutade typ 5 över tre idag och har inte gjort nånting sen dess så, så har min dag sett ut pusspuss!!

Av Emma fredriksson - 22 september 2013 14:12

Hallu!
Sitter ute i regnet och hjälper Tobbe med sin nya moppe som han köpte igår...
Igår var det en riktigt rolig kväll var med Moa Sofie Fanny och Hanna hemma hos Elias med lite folk. Var riktigt kul att vara alla fyra, det är inte ofta det händer :) så kom hem vid typ 3 och somnade riktigt gött ;) menmen idag är det söndag IGEN -.- en slappis dag men endå veta att det är måndag och skola imon.. Får la se vart dagen leder mig pusspuss!!
Bjuder på dom söta bilderna på mig och Moa och på gårdagen outfit ;)

Av Emma fredriksson - 21 september 2013 13:59

Halloj!
Sitter hemma hos Nicke med Tobbe och Tony och spelar GTA 5 (y) as nice. Men nu kom Kevin och tog det -.-så blir nog att dra hem till mig och mecka med tobbes nya fyrhjuling som han köpte igår som gick sönder... Har väl inte hänt så mycket sedan sist, var ute till halv två- två nån gång sen drog jag och Sofie hem för att varma oss så däckade jag var skit trött.. Menmen får la se vad som händer ikväll det är ju lastbilsmässa idag på vallen så blir troligtvis att dra dit pösspöss!

Av Emma fredriksson - 20 september 2013 12:01

Hej!
Sitter i ett rum med Fanny på musiken och spelar "knocking on havens door" på keybord.. Är inte på det mest pigga humöret idag kan man ju säga och ett skit schema har vi oxå.. Vi började dagen på skolan och sen vid tio började musiken på lekstorp och sen vid två så ska vi tillbaka till skolan för att ha en enda meningslös lektion innan vi slutar så att man ska få gå fram och tillbaka 50 gånger åååh -.- är lite irriterad nu asså menmen får gå å skrika på Åsa nu så att jag kan lära mig det här och sen gå typ haha puss!

Av Emma fredriksson - 19 september 2013 14:34

Självklart bara för att man höll på att svälta ihjäl och hade bråttom till bamba så tar man fel sås och får skit ont i magen så man knappt kan gå och blir illamående, alltså ibland blir man ju trött så åkte hem ifrån skolan och har varit hemma sedan nån gång efter ett innan två nånting sånt så vet inte om jag ska gymma idag utan funderar på att kanske baka något bara för att vi har köpt socker och sånt kanske.. Pusshej!

Av Emma fredriksson - 18 september 2013 09:34

Hallu!
Hade inget internet igår på hela gårdagen så kunde inte blogga, jag försökte men det gick fan inte!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards