emmafredriksson

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Emma fredriksson - 13 februari 2014 22:35

Hejhej!
Ligger i sängen nu och ska strax sova. Har haft jätte trevligt ikväll även om jag inte vann... Menmen jag har sagt att jag ska ha revange haha :p nä men efter bowlingen då så åkte vi till utby pizzeria och åt mini Hawaii, alltså dem var helt perfekta! Dom var goda och dom var precis så att man blev mätt. Och sen så körde Tobbes bror oss hem till mig så hann vi kolla ett avsnitt av weeds innan han var tvungen att nana. Och självklart så är det alltid jätte spännande i slutet.. Hatar sånt och speciellt när man inte kan kolla vidare :( Menmen imorgon är det fredag och alla hjärtans dag och då hade jag tänkt att lite tidigare på morgonen/ dagen åka med mamma och kolla på lite kläder och så, och sen till gymmet med Soffe och träna upp våra trasiga knän så att dom slutar att vara trasiga :) och sen sola som vi igentligen skulle gjort för typ två dagar sen haha men som sagt vi är grymt bra på att planera med SÄMST på att göra! :p och sen på kvällen ska jag försöka fixa ihop en biofilm som jag och älsklingen ska kolla på. men ska nana nu så uppdaterar er imon och lite mer i detalj om filmen och så pusspuss!

Av Emma fredriksson - 13 februari 2014 14:00

Hallu!
Ska äta lite frukost nu och sen hinna med halv tre bussen till Lerum med Sofie och göra lite saker där och sen åka vidare till stenkullen och sola. Och sen stressa hem för ska vara på Tobbes jobb vid halv fem. Ska med han och hans pappa och bowla :)
Så uppdaterar sen puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards