emmafredriksson

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Emma fredriksson - 14 februari 2014 22:58

Får bli ett snabbinlägg för har nästan inget batteri. Trodde inte att kvällen skulle bli lyckad förut för det blev stress och strul med bio platser och filmer osv tog fel på en timma... och planerna blev väl bajs kan man säga. Men mamma körde in mig till stan till slut och där mötte jag upp min älskling och så tog vi bara första bästa film typ och det blev lego filmen, den var enda hyfsad men var nog lite för barnslig. Men hade fortfarande två timmar ensam men min älskling så det jämnade ut sig. Sen efter filmen tog vi bussen hem till älsklingen så jag fick ladda min mobil och lite så och nu sitter vi hemma hos Niclas, och stannar nog här hela kvällen Menmen hade endå en underbar kväll. Får hoppas att det fortsätter så pusspuss!

-

Av Emma fredriksson - 14 februari 2014 13:59

Hallu!
Kom precis hem till Ramona, oh ska kolla katten. Har varit iväg med mamma ett tag nu och köpt kläder och lite så. Och funderar lite på vad jag skall hitta på resten av dan, ska hem och äta något iallafall. Och sen ska jag boka bio också. Så uppdaterar när jag vet mer haha puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards