emmafredriksson

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Emma fredriksson - 25 februari 2014 18:45

Hallu!
Kom typ precis hem efter att ha varit på Jula och i allum och köpt väskan. Fick bli den på bilden orkade inte vela, köpte den på hm. Tobbe ringde förut innan vi åkte och undrade om vi kunde hämta upp honom på vägen för hans tåg typ explodera, nä men det small till och blixtrade, det var något el fel. Så fick han köpt sig lite saker oxå på vägen :) ska strax äta mat är skit hungrig och sen gå ut och träffa Hanna och offe en snabbis tror jag. Men blir nog bara ett godnatt inlägg sen puss!

-

Av Emma fredriksson - 25 februari 2014 15:36

Hej!
Kom typ precis hem ifrån skolan. Sitter ute och bara njuter av att det är sol, Fan va gött att det snart är vår och sommar! Orkade inte blogga så mycket mer igår var skit trött så gick och la mej lite tidigare och mitt internet är ju som det är.. Men det laddas nog på snart så jag kan blogga oftare och nu när det börjar bli fint väder så hittar man ju troligtvis på något. Ska bara på toa och lite så sen ska jag troligtvis med mamma och kolla på en väska och lite så, sen ska vi på kalas till helgen så måste köpa present oxå. Men men ska försöka blogga senare om helgens planer och lite så. Det är tisdag men har ändå nästan hela helgen planerad ;) pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards