emmafredriksson

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Emma fredriksson - 26 februari 2014 20:44

Heej!
Detta blir sista inlägget, orkar inte med mitt internet mer..
Ligger i soffan nu och gossar med mina gosis och väntar bara in att klockan ska bli 9. Har bakat kladdkaka och chokladmuffins som vi ska ha och mysa med till efterlyst. Så ska strax gå ut och hämta in älsklingen och lägga mej i soffan för en timma igen och sen gå upp och nana. Men ville väl mest bara säga hej och godnatt, så godnatt På er!

Av Emma fredriksson - 26 februari 2014 17:04

Halloo!
Kom precis hem. Efter skolan idag åkte jag och Sofie och solade och efter det åkte Sofie hem och jag åkte med mamma och Adam oh hämtade Tobbe i Partille, så nu ska vi väl strax äta och efter det har jag inget planerat.
IKVÄLL börjar efterlyst igen fast med annan programledare, så får väl hoppas att det är lika intressant och kul för det. Men men ska hjälpa mamma med maten lite nu och sen slänga mig i soffan. Slänger nog in ett inlägg senare puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards