emmafredriksson

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Emma fredriksson - 1 juli 2014 22:13

Ja då var dag 2 avklarad på gymmet. Det gick jättebra och tränade extra länge idag ochså, så får hoppas på resultat. Imorgon kör vi på igen. Ska gå in i duschen nu iallafall och sen troligtvis ut och träffa några, så hör av mig om det händer något speciellt pusspuss!

Av Emma fredriksson - 1 juli 2014 19:54

Heej!
Ska strax göra mig iordning för att sedan dra till gymmet med Bella.
Har inte gjort så mycket mer idag än att boka resan. Packade faktist lite förut (älskar att packa) sen tog vi en tripp till allum och sen har det varit soffan resten för min del haha. Har som vandligt inga planer inför kvällen förutom träningen. Så hör av mig efter att jag har kommit hem pch har duschat och så. Om inte det, hör jag av mig imorgon pusss!

Av Emma fredriksson - 1 juli 2014 13:53

Ja då har vi äntligen bokat en resa. Det blev inte samma hotell som jag visade igår utan det blev ett annat men på samma ställe. Minns inte riktigt vad hotellet hette, men det var jättefint med lite aktiviteter, fina restauranger medmer.. Så nu känner jag bara för att packa och åka!🙏


Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards