emmafredriksson

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Emma fredriksson - 15 juli 2014 19:54

Heej!
Har faktist inte orkat blogga men nu ska jag försöka årdna upp det och blogga som innan. Sitter nu iallafall hemma hos grädde och ska vara här hela kvällen förhoppningsvis :) har inte gjort så mycket idag, tog en pizza på campino vid 12 tiden med Mange Tobbe ris och fannie och sen gick jag Mange och Tobbe hem till mig och kollade på en film. Så det är väl i stort sett det jag har gjort idag. Resan var helt underbar även fast jag var små sjuk hela veckan, Menmen så kan det gå. Janina och Sofie kom ju ner utav en slump till Turkiet och hamnade på samma hotell som mig och Tobbe, så hade 2 kvällar tror jag det blir med dom. Fick shoppat mig en väska, 2 plånböcker och ett par skor sista dagen ochså. Har tyvärr inga bilder men kan väl lägga upp det lite senare i veckan eller något om ni vill. Bilder ifrån resan kommer ochså upp lite senare, har inte sorterat bilderna än. Menmen får väl vara lite social med folket som är här och sen käka grillat. Hör av mig senare eller imorgon pusshej!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards