emmafredriksson

Alla inlägg den 29 juli 2014

-

Av Emma fredriksson - 29 juli 2014 20:08

Hej!!
Sitter ute i det fina vädret och letar efter vänner. Kom typ precis hem ifrån Ramona, det var "kalas" där idag igen så var där och åt tårta och lite så. Idag har varit en lång dag för mig. Sov inte bort hela dagen utan gick upp vid åtta imorse och satte på tvn. Sen vid ett tiden eller något så åkte jag med Tobbe Viktor och Philip till stora lövsjön och ahlsjön och badade. Sen hann vi bara ta oss en dusch innan vi skulle vara hos Ramona. Så jaa, detta är min intressanta dag. Imorgon ska Tobbe göra teori vid ett, så ska försöka dra med mamma till allum lite innan det så att jag kan shoppa mig en långklänning. Känner värkligenn att det behövs något så lätt nu när det är så himla varmt ute. Så får väl se om jag hittar på något eller om jag bara går och lägger mig till en film med chirre och Cola nu istället.
Pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards