emmafredriksson

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Emma fredriksson - 11 juli 2014 18:21

Hejhej!
Tänkte slänga in ett kort inlägg nu när jag inte ligger i poolen eller vid stranden hihi. Sitter nu iallafall på en resturang och har precis ätit en god buffé och druckit en kall coke. Och ska väl sitta här ett tag till och sen kanske ta ett sista dopp i havet. Blev ju sjuk typ första dagen men mår hyfsat bättre förutom att jag knappt kan andas haha. Men jag nog på bättringsvägen förhoppningsvis och då bli allt så mycket bättre och roligare. Imorgon har vi iallafall bokat tid till en lite finare resturang eller vad man säger för att vi har 1år och 7månader. Sen blir det nog en massa sol och bad och kanske någon aktivitet eller vad man säger. Menmen ville väl mest bara berätta hur bra jag har det och hur lycklig jag är att vara här med min älskling. Blir nog inte så mycket uppdaterat förens jag är hemma igen pusspuss!

 

[Bild]

[Bild]

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards