emmafredriksson

Alla inlägg under februari 2015

Av Emma fredriksson - 16 februari 2015 16:43

både byxorna och tröjan kommer från hm.
Jo jag vet att jag måste städa...


 


Av Emma fredriksson - 16 februari 2015 14:57

Hej, sitter på min näst sista lektion nu och har matte. Våran lärare är typ blind pch döv haha, han tittar bort i fem minuter och när han ser tillbaka har klassen satt på musik och sitter och sjunger haha. Denna dagen har endå gått fort tycker jag, jag slutar halv fem idag. Så älsklingen hämtar mig påväg hem ifrån jobbet det blir väl att åka hem och äta sen kanske til gymmet beroendes på hur jag känner hahah så förmodligen inte puss!

Av Emma fredriksson - 15 februari 2015 21:59

hallu!
Igår var jag bara hemma under dagen och tog det lungt. Senare på kvällen åkte jag hem till Fanny där typ alla kompisarna var och sedan efter det åkte vi vidare hem till Eddie. Det var en väldigt lyckad kväll, mer än så kan jag inte säga.
Och idag vaknade man och mådde man som förtjänade haha sedan åkte jag, Tobbe och Mange på bio. Filmen var jätte bra så den kan jag rekommendera. Nu ska jag lägga mig och kolla SOA med älsklingen. Puss!


 

Nu

Av Emma fredriksson - 13 februari 2015 22:09

hejhej!
Ligger i soffan nu med mamma och kollar på gullivers resor hehe och äter gott. Åkte till gymmet förut vid 7 och var hemma igen till halv 9. Äcklig som jag är så har jag ännu inte duschat. Så ska göra det nu och sedan se vart kvällen leder mig, Sofie ska nog komma ner om ett tag och vara min vän pusspuss!

Av Emma fredriksson - 13 februari 2015 13:31

Hejhej!
Då var det fredag igen, träningsvärken i magen är fortfarande inte över haha och jag har absolut ingenting att göra så har suttit och gjort armband och kollat på tv sedan i morse. Mitt liv just nu suger så uppdaterar när det är bättre puss!

Av Emma fredriksson - 12 februari 2015 12:53

Byxorna är från Gina
Tröjan är från lindex

Av Emma fredriksson - 12 februari 2015 12:47

hejhej!
Vaknade vid 12 idag med världens träningsverk i magen. Vi åkte och tränade igår efter att jag kommit hem ifrån klädkällaren plus att vi körde en halvtimma extra. Nu ligger jag i soffan och har ingenting planerat, har inga vänner haha. Puss!

Av Emma fredriksson - 11 februari 2015 12:00

tröjan är från hm
byxorna är från Gina

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards