emmafredriksson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma fredriksson - 22 oktober 2012 17:02

hejsan !

sitter och har precis skaffat skype och snackar med offe och soffe :)

ska snart hoppa in i duchen och sen vänta på ett sms ifrån älsklingen 

om att han är i gråbo nu.

Sen vet jag inte för vi kanske skulle på bio sen eller nåt,annars har jag

                                               ingen aning vad som händer men har inget att skriva så hejdå <3

   

Av Emma fredriksson - 22 oktober 2012 10:42

försov mig idag IGEN -.-

så nu ska jag åka till skolan...

börjar bli trött på att jag inte kan hålla tiderna..

men aja bloggar senare pusspuss <3


 

Av Emma fredriksson - 22 oktober 2012 00:28

hej!

ligger i sängen och kollar facebook och smsar med älsklingen .

ska strax sova för börjar  bli trött för en gångs skull :P

sen imon är det måndag och skola -.-

men jag får mina money imon oxå så det ser jag fram emot käka äkmackor och sånt 

mumsit.

Sen har jag och jade 1 månad imon så han ska troligtvis sova hos mig osv..

men aja bloggar imon pusspuss<3

 

får bli en gammal bild för jag orkar inte fixa med det nu GODNATT ! 



Av Emma fredriksson - 21 oktober 2012 22:48

  

   

     

Av Emma fredriksson - 21 oktober 2012 18:27

hallu!

sitter hemma och tjockar mig med chips med adam och tobbe.

Vi har inte haft några vänner på hela dan typ ,åkte och handlade lite för mamma förrut och sen kollade vi lite film

,och sen åt kebabrulle.

Träffade tony för en stundsedan oxå,så efter att han  har vart hemma o käkat så kommer väl han oxå hit.

Men har seriöst inget att skriva så

ha de,bloggar nog senare

 pusspuss <3

 

Av Emma fredriksson - 19 oktober 2012 20:31

Förlåt för dålig bild ,men pallar inte ta massa bilder e as seeg! :p

Av Emma fredriksson - 19 oktober 2012 20:25

Av Emma fredriksson - 19 oktober 2012 20:20

Ligger i sofies säng och väntar på att hon ska ducha klart sen e det min tur
:) Och efter det blir det att dra ner till gråbo igen och träffa massa folk .
Och Idag ska min underbara pojkvän sova hos mig,Men har inget att skriva så hör av mig senare eller imon
Kanske slänger in ett inlägg senare på vad som händer i helgen och så pusspuss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards