emmafredriksson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma fredriksson - 4 oktober 2012 12:52

Av Emma fredriksson - 4 oktober 2012 12:48

Hej!
Sitter i skolan och Har precis spelat alfapet med slofie :)
Idag blir det nog att träffa Lilla Tobias.för jag glömde av han igår hehe förlåt :p men nu ska jag fortsätta att tröka på min min rast. Bloggar senare plusspluss <3

Av Emma fredriksson - 3 oktober 2012 22:34

Nu har älsklingen åkt och jag har precis kollat klart på the Simpsons filmen. Så nu blir det att dra sig emot sängen, godnatt pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 3 oktober 2012 19:56

Hallu!
Sitter hemma i soffan med mamma,jade och Adam och har precis ätit pizza (y)
Idag har jag varit jätte duktig iförsej jag kom inte i tid men jag var med på idrotten! Och sedan efter skolan så har jag varit med Sofie.först gick vi till lailas och åt räkmacka med grädde,och sen drog vi till lillan och var där tills för typ en timma sen.men nu blir det att kolla famely Guy.
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 2 oktober 2012 23:49

Hej förlåt för dålig uppdatering.
Men ligger just nu i sängen men underbaraste pojkvännen och kollar på datan :) snart blir det väl att nana för e jätte trött . Har inte något att skriva om och detta var jätte meningslöst inlägg jag veet. Men aja ville bara höra av mig ,
Pusspuss<3

Bild på grädde och hans räser (y)
Och kolla in min fina blomma han gav mig :)

Av Emma fredriksson - 2 oktober 2012 13:45

Halloo!
Nu sitter jag i hissen och pluggar engelska med Nina. Fan va bra vi e,men det börjar bli lite dåligt med luft.
Aja dagens outfit kommer nu med plusspluss <3

Av Emma fredriksson - 2 oktober 2012 11:56

Hallu,
Nu sitter vi i skogen jag och Nina och ringer runt till Lerums kommun (wiie)
Aja bjuder på lite bilder pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 1 oktober 2012 21:42

Hallu!
Idag efter skolan gick jag direkt hem.
Sen satte jag mig i soffan och kollade lite tv. Sen gick jag upp på mitt rum för att hämta ngt innan jag skulle hoppa in i duschen. Jag vet inte vad som hände men jag bara fick ett ryck och började städa mitt rum och rensa min garderob haha. Men det var väl endå lika bra ;)
Sen åkte jag hem till älsklingen och kollade på film med honom tills typ nu. Det blir väl att käka lite innan jag går upp och nanar :)
Pusspuss<3

Haha bjuder på oseriös bild

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards