emmafredriksson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2012 12:46

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2012 12:20

Sitter i sängen och lyssnar på eric saade,började kolla lite på (saade live) på datan men jag pallade inte jag har endå sett det live i gbg..

Men nu hade jag tänkt att göra mig iårdning lite och sen fråga mormor snällt ifall vi får åka ner till gråbo tills bio:n

börjar. Den börjar vid tjugo över sex,eller kvart i sju.

Men bloggar senare pusspuss  

 

Av Emma fredriksson - 26 oktober 2012 23:35

Hallu!

sitter och äter kvällsmat hemma hos mormor med Adam.

För i helgen ska jag och Adam vara här ..

(kul) men iaf imon blir det att gå på bio och se filmen "TED" tror jag,

och sen vet jag inte  vad som händer.

Idag har jag iaf varit i gråbo hela dan efter skolan ..

var med tobbe i typ 2 timmar och sen drog jag hem o packade.

Så kom Jade hem till mig ,så gick vi hem till jennifer och var där en stund sen skulle jade hem o äta och jennifer och tjäder skulle på någon fest.

Så träffade jag tobbe och dom igen och sen vid elva så kom mormor och morfar o hämtade oss :) 

(och självklart så kommer älsklingen tillbax typ halv elva ..)

saknar honom redan .

Men ska gå in och lyssna på musik och kolla facebook eller något nu ,men bloggar mera imon 

pusspuss   

     

Av Emma fredriksson - 26 oktober 2012 08:41

Hallu!
Sitter på bussen påväg till universeum..
Fattar inte att jag kom till skolan klockan 10över 8 ,men aja det är väl bara bra. Nu blir det bara att sitta o vänta till vi e framme och tänka på vem jag ska vara med där borta för Sofie och Fanny e inte med haha :p
Har inget kul att skriva hejdoo<3

Av Emma fredriksson - 25 oktober 2012 23:37

Ska Skypa med grädde en lite stund sen ska jag nana ,för ska upp tidigt imon. Ska till universeum med klassens (y) ..
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 25 oktober 2012 16:22

Av Emma fredriksson - 24 oktober 2012 22:47

Hallu!

ligger i sängen och snckar med adam som sitter brevid och separ typ :)

idag efter skolan gick jag faktist direkt hem,sen ringde jag tony och skulle kolla ifall han ville

träffas,så skulle han hem till tobbe och massa så jag drog till lillan en snabbis md viktor och grädde

och adam.Sen kom tobbe och hämtade mig å körde mig till buss där var oxå nille och tony :)

och efter en stund så drog jag hem och tog en dusch sen kom Jade så låg vi och kollade lite tv och så,

sen drogan han vid typ halv tio / tio -någon gång.

så gick jag och hämtade lite käk och sen låg jag och skypade med grädde en stund. men snart blir det väl att nana,

för SKA komma i tid imon ! :O 

..vi får se hur det går 

natti natti pusspuss <3


PS. JAG STÄDADE FAKTISKT MITT RUM IDAG OXÅ ! 

       


Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards