emmafredriksson

Alla inlägg under oktober 2012

-

Av Emma fredriksson - 6 oktober 2012 23:48

Hallååå !

Sitter i soffan med mamma jade och adam .

Idag har jag varit i allum och köpt ny jacka och en mössa (bilder kommer imon) ;)

och sen trffade jag Tobbish ett tag innan Jade moa och sofie kom .

Har inte hänt så mkt idag (ovandligt) .. men iaf var med sofie hemma hos henne i en typ timma och snackade lite private, kom hem därifrån för typ en halvtimmasen höhö.

Nä men sen kom jag hem och så satt jade och min bror så snällt här i soffan och väntade på mig :§§§

snart blir det nog att gå upp och myysa lite innan nana ;)

men ha det bloggar tomorrow

pösspöss <3


   

porrig bild på mig och moiiiss :*

Av Emma fredriksson - 5 oktober 2012 21:53

Hallu!
Sitter hemma hos Sofie med grädde och ska strax kolla film :)
Sen lite senare blir det att dra ner till gråbo igen och träffa älsklingen,han ska sova hos mig inatt ;) men nu börjar filmen blir nog ett inlägg senare pusspuss sålänge<3

Bild på min outfit oxå :)

Av Emma fredriksson - 5 oktober 2012 16:59

Hallu!
Sitter i bilen nu och är påväg att hämta älsklingen. Har varit på allum en typ timma nu med mamma :)
Och shoppat lite byxor och skor (y)
Men bloggar senare
Pusspuss<3

Vad tycks? :/

Av Emma fredriksson - 5 oktober 2012 11:55

Haha sitter på lailas och äter räkmacka med soflie ,tredje dagen jillt :p idag är det fredag :D och troligt vis ska jade sova hos mig inatt :)
Så det ska bli roligt. Nä men detta blev tråkig bloggar senare
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 4 oktober 2012 13:07

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards