emmafredriksson

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Emma fredriksson - 12 november 2013 16:19

Hallu!
Kom precis hem ifrån skolan typ och har nästan inget batteri så får bli ett litet snabbinlägg. Men tänkte bara berätta om gårdagen och dagen eller vad man säger. Igår åkte jag med Hanna hem efter skolan och bakade kärleksmums och kladdkaka :)) och sen senare på kvällen när vi skulle åka till gråbo så kom vi en bit på vägen sen märkte vi att vi hade fått punka så gick vi hem till henne igen och pumpade det sen fortsatte vi och så fick vi punka igen så det slutade med att hennes mamma fick köra hem mig... Lät kanske inte så kul nu men var helt stört när det väl var. Men iallafall idag så har jag och Tobbe varit tillsammans i 11 månader ! Tiden går ju hur fort som helst menmen så ere, annars så har har jag inte kommit så mycket längre på min dag förutom att jag varit i skolan då. Så bjuder på 2 bilder ifrån baket igår och ifrån kemilektionen vi hade förut när jag byggde några figurer. Ha det bra sålänge pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards