emmafredriksson

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Emma fredriksson - 17 november 2013 14:29

Nu kör jag på mjukisbyxor resten av året för mitt onda ben så nått positivt med det hela att alltid vara mysig!

Av Emma fredriksson - 17 november 2013 14:23

Hallue!
Har mycket att berätta om nu kan man ju säga. I torsdags så åkte ju Tobbe till Sälen och jag,mamma och Adam var och hämtade hem min pappa som har legat på sjukhus i några dagar... Och så kom vi hem till oss då och kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde haha och i fredags var jag med Hanna och Sofie. Vi skulle vara ute hela natten sa vi men vi kom inte så långt... En bil körde på oss när vi kom på moppen rätt in i sidan på oss så Sofie och Hanna åkte ambulans direkt och jag åkte in lite senare Till sjukhuset och igår (lördag) så skulle vi precis äta men så ringer en kompis till pappa och säger att någon har slagit sönder en utav hans fönsterrutor och försökt göra inbrott då, så vi åkte dit ont som jag hade (men ville inte sitta ensam hemma hihi) oh kollade på det men det finns ju inte så mkt att göra åt saken. Och idag har jag duschat för första gången sedan vi krocka så nu känner man väl sig fräsch igen bara att man har lite extra ont. Skadade höger ben, nacke , bröstben och lite till haha men var på röntken i lördags morse och det är inget allvarligt, så får väl hoppas att dom inte ljuger menmen det var det. Nu e det bara att vänta tills ikväll/eftermiddag nån gång på att älsklingen kommer hem och tar hand om mig.vet inte hur mycket jag kommer blogga på senaste tiden Kommer bara klaga haha hejdå.

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards