emmafredriksson

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Emma fredriksson - 21 november 2013 16:07



1.Jag HATAR fötter!!!!
2.Jag är jätte kär
3.Jag hatar folk som skryter om att dom har druckit as mycket och knappt kan stå fast igentligen är det bara 2öl typ (ja jag vet att alla skriver så men håller helt med dem haha) 
4.Jag älskar att mysa, kolla på film med någon man tycker om (My boyfriend)
5. Jag älskar att gå i Mjukis byxor (hade kunnat gå i det resten av livet haha)
6. Jag hatar när håret och utseendet inte vill vara med (även om jag brukar gå osminkad med uppsatt hår haha,men när jag väl vill...)
7. Jag har 3 katter,en sköldpadda och en hund
8. Jag vill ha 2 barn när jag blir stor
9. Min favorit inom tecknat är svampbob fyrkant (hihi)

10. jag sover alltid med strumpor 

-

Av Emma fredriksson - 21 november 2013 14:23

Hallu!
Kom precis hem till ramona har inte varit i skolan idag för har känt mig konstig typ febrig och haft ont. Så när jag vaknade imorse så åkte jag med mamma ramona och pappa till nåt ställe i möndal eller nåt och kollade på gardiner till Lilly och enyas rum (Ramonas barn) och så hittade jag ett tyg med svampbob som jag blev kär i fast ville inte ha det som gardiner utav ska sy en kudde utav tyget så att jag kan kolla på den haha. Sen var vi på rusta och sen tog vi donken som frukost på vägen hem. Så la ihop lite bilder ifrån donken och på tyget pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards