emmafredriksson

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Emma fredriksson - 15 november 2013 18:29

Hallu!
Sitter och stickar och väntr på Sofie. Måste ju göra klart halsduken som jag började på för hur längesen som helst haha för kom ju på att det e slöjd och betyg... Så jaa här sitter jag :p åt nyss tacos med mamma pappa och Adam hela familjen (förutom älsklingen då som åkte till Sälen i torsdags :( ) han ska bara vara borta 4 dagar denna gången.. På dagarna är det okej men inte på kvällarna, det blir så ensamt och kallt. Jag är ju typ kallblodig och han blir alltid varm as fort medans jag tar 100 år på mig att bli varm haha så nu kör jag på massa filtar och duntecke dessa dagarna :p saknar honom redan :( menmen det går säkert fort för han som har något att göra men för mig går det skit segt. Men det blir nog bra. Ikväll har jag inga speciella planer ska träffa Sofie och säkert Hanna och Fanny ochså så får vi väl se vart kvällen leder oss.
Vet inte om det blir mer bloggande idag kanske nått outfit inlägg men vi får se pusspuss!

Av Emma fredriksson - 15 november 2013 15:13

Hääj!
Sitter och fryser här utanför min dörr eller aa det e inte så kallt men endå.
Kom nyss hem ifrån skolan och uppteckte då att min hemnyckel ligger i min andra jacka och mamma e inte hemma men hon kommer snart sa hon och snart kan vara allt ifrån en kvart till typ en timma så jaa det går bra nu pusshej

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards