emmafredriksson

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Emma fredriksson - 18 november 2013 20:53

Hallue!
Sitter faktist på toa nu ni som e intresserade hihi. Och ska snart gå tillbaka till sängen och vela medans Tobbe spelar GTA. Idag var jag inte i skolan utan åkte med mamma och pappa till Alingsås för att handla och sen låg jag ensam hemma i typ 3 timmar och stickade haha så nu e den jättelång. Och vid typ halv5/5 nån gång så kom först Adam hem Och sen Tobbe och eftersom att jag har legat inne i fyra dagar och varit rastlös och handikappad så ville jag gå ut så jag och Tobbe tog oss bort till torget och köpte en trisslott och choklad men det gjorde så ont att hoppa så långt så mamma kom och hämtade oss haha. Sen åt vi mat när vi kom hem och nu ligger jag här och är allment fet. Så nu har ni hört om hela min fantastisk intressanta dag i detalj haha pusshejdå.

'Bjuder på en väldigt gullig bild'

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards