emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2014

Av Emma fredriksson - 2 mars 2014 00:39

Hallu!
Kom precis hem, glömde helt av att uppdatera och blev lite stressigt och så. Vid typ 7 tiden åkte Tobbe med några kompisar till Basic och jag åkte hem till Sofie och tog bilder och lite så. Lockade mitt hår med sofies locktång och det fungerade!! Alltså jag har typ haft riktigt lockigt hår 2 gånger i hela mitt liv för har för rakt hår... Men ååh vad lycklig jag blev hihi. Sen vid typ 11 åkte vi ner till gråbo och träffade på Robert och gick en promenix med honom. Hade endå inga planer. Men men så såg väl min kväll ut, är på jättebra humör och väldigt flummigt så ska upp och nana snart, och så är man ju på gos humör oxå bara för att Tobbe inte är här självklart..
Har sjukt ont i magen trots allt roligt ikväll, har ingen aning om varför så får väl gå upp och försöka sova nu då. Uppdaterar imorgon godnatt!

Av Emma fredriksson - 1 mars 2014 15:42

Heej!
Då var man äntligen hemma igen. Blev allergisk på slutet men annars var det trevligt. Nu ska jag bara vänta in älsklingen och sen beställa pizza. Är helt slut efter denna dagen känner jag. Men skriver senare om vad som händer ikväll och lite så pusshej!

Fixade lite småbilder, hästarna vill ju inte stå stilla i luften...

Av Emma fredriksson - 1 mars 2014 08:45

Godmorgon!
Då är man äntligen uppe och iväg.
Har inte så mycket att skriva, ska sova nu en stund tills vi är framme. Blir det nog inget i lägg förens jag är hemma igen pusshej!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards