emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2014

Av Emma fredriksson - 6 mars 2014 08:19

GODMORGON!
Är skit trött och inte alls på humör idag men får se vart dagen leder mig. Ska till skolan snart och efter det blir det nog bara hem och sova, hörs sen puss!

Av Emma fredriksson - 5 mars 2014 15:57

Hallu!
Kom hem för en stunds sen, var uppe hos Ramona och kollade på en film och myste med noomsisen medans mamma hjälpte Ramona med lite saker. Nu är klockan snart fyra, vet inte om vi ska iväg nånting innan maten men annars ska vi väl äta om ett tag så kan slänga in ett inlägg efter det pusshej!

Av Emma fredriksson - 5 mars 2014 14:30

Tröjan är från missay
Munkjackan får Ginatricot
Byxorna från h&m

Av Emma fredriksson - 4 mars 2014 15:17

Äntligen har mina air Max kommit. Och jag är super nöjd, dom var väl lite högre än väntat men är endå jätte nöjd. Jag ser ut att ha mindre fötter i dom oxå hihi. Slutade iallafall 2 idag men han knappt hem förens vi åkte och hämtade skorna. Är på jätte bra humör idag åååh vill bara ut och springa eller något haha. Nä tvärt emot vad jag ska göra nu. Jag ska lägga mig i soffan en stund och sen ska jag ta en dusch hade jag tänkt, hör av mig senare pusss!

Av Emma fredriksson - 4 mars 2014 12:07

Heej!
Blev inget gymma igår och blev på lite dåligt humör så orkade inte blogga. Men nu sitter jag iallafall i skolan helt ensam och väntar på att Sofie och Fanny ska komma tillbaka. Hela min klass är och åker skidor idag och det var bara jag Sofie och Fanny här utav oss i nian, och nu har dom åkt till ungdomsmottagningen och kommer tillbax till halv 2 eller något. Har ätit lite så ska nog börja jobba snart har ju inga vänner... Jag skulle få nån extrauppgift för vi har en vikarie. Så ska forska om kriget i Ukraina och se om det stäcker sig till Sverige. Bloggar när jag kommer hem eller något puss!
Har ju bara dessa nya bilderna så ni får bara gilla läget, ska försöka fixa några nya till Helgen igen ;)

Av Emma fredriksson - 3 mars 2014 15:50

Hallu!
Slutade 2 idag efter kemi provet. Sen drog jag bort till torget med Fanny och Hanna och mötte upp Sofie, så fick jag ätit årets första räkmacka, hur gott var inte de liksom (a) och nu sitter jag och väntar på Adam utanför gymmet och funderar på att ta min drick yoghurt :/?menmen annars är det bra, känns som en bra dag idag, solen skiner och allt är bara bra. snart kommer sommaren får man väl hoppas. Men bloggar sen när jag kommit hem och har duschat och så pusspuss!!

Av Emma fredriksson - 2 mars 2014 22:26

Hej!
Min mobil är helt cp, skärmen låser sig ibland och grejer. Nån som vet vad det kan bero på, Den är ju ny liksom. Men men var ju på kalas förut för tvillingarna och Holly (sötaste ungarna) tindra och elliot fyllde 6 och Holly 4. Så var där och åt massa kakor och lekte oh lite så till klockan var typ halv 7. Sen åkte vi hem till pappa en snabbis påvägen hem och pratade lite. Och efter det så gjorde jag geocaching med Emelie Nicke John och Tobbe. Men vi hittade inget så jag och Tobbe drog hem vid 9 och åt kvällsmat och nu ligger vi i sängen och ska sova, älsklingen har väl redan somnat. Min telefon är ju så konstig. Man hörde inte om den laddade eller någonting... :/ men men så kan det gå. Har inte jättebra bilder ifrån kvällen men kan kolla lite mer på allt imon, för är skit trött så godnatt pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards