emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2014

Av Emma fredriksson - 26 mars 2014 15:25

Hej!
Ligger i soffan och har precis proppat i mig massa glas med choklad och kola sås, så mår sådär. Tänkte gå ut och ta lite luft en stund i min ensamhet och sen vet jag inte om vi åker oh hämtar Tobbe på jobbet eller vad som händer. kände bara för att skriva av mig lite om hur intressant liv jag har pusspuss!

Av Emma fredriksson - 26 mars 2014 12:44

Hej!
Mitt internet går upp och ner, så det är därför det går som det gör med bloggandet. Men det har la inte hänt så mycket. Nu sitter jag och väntar på att bilden ska börja så att jag och Hanna kan sätta upp vårat fina konstvärk i bamba fönstret haha. Är skit trött idag, blev lite besviken när jag kom till skolan halv nio som vanligt och kom på att vi började kvart över på onsdagar från och med förra veckan så jaa, blev lite ledsen Menmen så kan det gå. Ska väl gå in strax och sen hem, slutar ju endå tidigt idag. Så förhoppningsvis blir det väl hem och ta det lungt som vanligt, men ska försöka höra av mig senare puss!

Av Emma fredriksson - 24 mars 2014 12:35

Sitter ute med Hanna och pratar skit och tar det lugnt. Det är ju så skönt väder ute. Men har lunch rast nu och sen en lektion innan vi slutar. Har väl inga direkta planer inför eftermiddagen men ska väl kanske åka och hämta Tobbe oh kanske kolla på något mer. Mamma fyller år på fredag ochså så måste fixa present till henne, men har nog halvt fixat det ;) så det e gött. Men ska gå in nu så hörs sen puss!

Av Emma fredriksson - 23 mars 2014 16:04

Hej!
Har inte haft något internet på hela morgonen/dagen så har inte kunnat skriva, och igår orkade jag inte är skit trött och känner mig äcklig så ska snart gå in i duschen och piggna till och bli fräsch ;)
FREDAG: var jag med Sofie hela kvällen och sen åkte jag hem och sov.
LÖRDAG: var jag på ferre i gråbo med gott folk
SÖNDAG: idag tänkte jag bara ta det lugnt och ha en standard söndag.

-

Av Emma fredriksson - 22 mars 2014 17:04

Hej!
Ligger i soffan nu med Tobbe och offe oh kollar på tv och ska nog strax dra ut. Kalaset var väl trevligt men kände knappt någon och var skit trött, Menmen har inget speciellt att skriva. Ville väl mest bara säga hej typ puss!

Av Emma fredriksson - 21 mars 2014 16:39

Hallu!
Åkte direkt efter skolan och hämtade Tobbe på jobbet, så nu har vi varit i hulan och handlat. Har dels handlat årets första jordgubbar som jag sen ska äta efter maten :)) men nu blir det väl raka vägen hem oh göra mat och sen börja planera kvällen med älsklingen. Så berättar om kvällen planer efter maten. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 20 mars 2014 21:29

Ska gå upp strax och kanske kolla ett avsnitt av weeds och sen nana. Så hör av mig imorgon, puss!

Av Emma fredriksson - 20 mars 2014 18:22

Hej!
Kom hem för någon timma sedan. Har hjälpt mamma med disken och nu lagar vi mat. Åkte till Jysk,rusta,jula och en sväng igenom solkatten förrut ochså, ska på sex-års kalas på lördag igen fast för Enya så skulle kolla på något till henne och bara fördriva tid. Så fick jag fyndat ett par mysiga tofflor och ingen present haha. Så ska nog åka imon igen med mamma och kolla på något i allum eller något, Menmen det var väl det, är jätte hungrig och trött så ska skynda på maten och sen vila ;)

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards