emmafredriksson

Alla inlägg under september 2014

Av Emma fredriksson - 21 september 2014 21:20

Hej!
Igår var nog den roligaste kvällen på länge. Det var lastbilsmässa i gråbo = 18årsgräns i öltälten m.m men söt som man är så kommer man in endå. Kom väl hem vid 2 kanske eller något. Var så kul att få ha så roligt med sina kompisar även om man inte är 18 med musik, dans, massa roligt folk m.m Kunde inte fått en bättre kväll.
Och idag mådde man ju som man mådde på morgonen haha. Men det var värt det. Låg inne med Tobbe och åt chirre och kolla tv. Tills nån ringde då åkte vi till torget där jag träffade min pappa. Så gick och tog en Cola på pizzan med han och Adam. Efter det blev det hem och laga mat, blev fullt hus till middagen. Eddie Offe och grädde var ochså hungriga så kännde mig snäll och lagade mat till dom ochså. Sen var vi väl ute i nån timma eller något och nu är jag hemma. Ska tjocka mig lite med Tobbe. Våra Älskade grannar kom hem ifrån Tyskland förut och som tack för att vi passade deras hund så fick vi en massa gott som jag nu ska proppa i mig hehe. Ska duscha mitt hår nu så uppdaterar imon eller något puss!

-

Av Emma fredriksson - 20 september 2014 11:33

Hej!
Kom precis hem efter två och en halv timmas GT säljning med Adam. Tjänade ca. 50kr idag haha men det är bättre än inget. Plus att jag fick mitt sista barnbidrag igår ochså så para finns hehe. Nä men nu ska jag äta något och sen kolla BB antar jag. Igår hamnade vi hos kricko med gott folk. Var väl hemma vid elva eller något för alla 18åringar åkte till sjövik. Så jaa, men det var endå mysigt att ligga hemma oh kolla film och äta gott med mamma en stund. Hör av mig om det händer något senare puss!

Av Emma fredriksson - 18 september 2014 15:57

hejhej!

Fick skippa idrotten idag vilket var väldigt skönt. Vi skulle orienterat men jag kan inte läsa kartor bra som jag är.

Så fick åka hem och orientera på måndag istället. Vi har tvåveckorsperioder på idrotten så nu orienterar vi i två veckor så jag är nöjd att få slippa det idag. Så istället åkte jag hem och fixade lite på mitt rum, är inte riktigt färdig än så ska väl fixa det senare. Jag har hjälpt mamma att tvätta tre maskiner tvätt ochså så nu är nästan alla min kläder rena. Så nu tänkte jag ta en liten paus och plugga lite eller aah ska kolla på dig in avsnitt för har prov på det nästa vecka. Imorgo är det fredag och det ser jag värkligen fram emot. Har inga planer men är alltd skönt med helg. På lördag ska jag sälja GT som vandligt på morgonen men annars inget planerat där heller. Är pank och har inget internet på mobilen så denna månaden har varit helt kass för mig... Menmen förhoppningvis kommer barnbidraget imorgon. menmen ska plugga lite nu och sen se BB, så hör av mig senare om det händer något annars uppdaterar jag imon igen

pusspuss!  

Av Emma fredriksson - 17 september 2014 09:02

Vaknade nyss ska bara äta klart min frulle och sen plugga lite glosor. Är faktist lite taggad på denna dagen hihi. Vet inte riktigt varför Menmen ska hämta Arvid på dagis i eftermiddag efter skolan ochså. Så jaa, önska mig lycka till på glos provet haha puss!

Av Emma fredriksson - 16 september 2014 15:12

Hej!
Sitter i skolan pch väntar på bussen. Ska hem och äta och plugga. Är jätte hungrig och har engelska glosor tills imon så mår rätt dåligt just nu... Nä men började halv tio imorse med orientering, var inte sådär jätte taggad Menmen. Slutade nu iallafall pch ska hem, fick höra att Arvid var hemma hos mig ochså så ska hem och mysa och äta och ta glosorna senare hehehe.hör av mig om det händer något senare Puss!

Av Emma fredriksson - 14 september 2014 14:17

Hallue!
Sitter i Tobbes bil på nickes parkering haha och funderar på att dra till stan eller något bara för att ha något att göra. Men vi får väl se hur det blir med det. Vaknade iallafall runt 12 tiden i dag. Åkte ganska direkt till bonum och köpte frulle. Det blev hönekaka med nutella<3 as gott, och sen hem till Tobbe så att han fick hämtat sitt röstkort och röstat. Och nu är vi här haha. Ville inget speciellt med detta men tror inte att jag skriver någon gång mer idag så ha en trevlig söndag kram!

Av Emma fredriksson - 13 september 2014 18:18

Hejhej!
Ligger i sängen med älsklingen och tittar på Pocahontas hihi.
Vad ska man hitta på idag?
Igår var jag väl hemma runt halv tolv eller något, tittade lite tv och sen nanade. Gick upp vid nio tiden idag och sålde GT, det känns så värt att göra det, visst det är ju inte mycket pengar men lagom för mig, så de e najs. Ska väl snart äta middag och sen får vi väl se vart kvällen leder mig. Ha en bra lördag puss!

Av Emma fredriksson - 12 september 2014 15:58

Hej!
Kom hem från skolan för en stundsen.
Och nu sitter jag och äter nudlar samt målar naglarna. Är så stolt! Har bititt på naglarna i 15 år haha. Och nu har jag slutat, det ser så mycket bättre ut haha. Nä men så piffade jag till dom lite med rosa nagellack. Nu är det fredag och helg :DD är så lycklig. I och för sig så ska jag ju upp och sälja GT imon menmen. Man är ju fortfarande ledig + att jag endå har hela lördagen och söndagen på mig att hitta på något. Så mitt liv är på topp nu hihi. Hör av mig ikväll om vad jag hittar på pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards