emmafredriksson

Alla inlägg den 5 juni 2014

-

Av Emma fredriksson - 5 juni 2014 17:59

Hej!
Har inte haft något att skriva om det är därför jag inte har uppdaterat. Har varit på praktiken 8-2 varje dag och sen har jag suttit hemma oh ätit sovit och spela Sims typ. Igår var jag på student mottagning hemma hos Emelie i Lerum och firade henne och Niclas. Är så sjukt taggad till min student, bara 3 år kvar.. Menmen alla gick ut på krogen och lilla jag åkte hem till John en stund och satt där å köta och sen hem och sov. Så jaa, såhär har mina senaste dagar sett ut. Ikväll blir det troligtvis att vara ute och ha det trevligt med gott folk om inte alla torrisar går hem vid 10, men det får vi väl inte hoppas. Detta kändes väldigt meningslöst men ville bara visa att jag var vid liv typ. Tobbe är hos janina nu på hennes studentmottagning och det var självklart 18+ så lilla jag fick stanna hemma som vandligt.. :( så hör av mig om det händer något kul ikväll, annars skriver jag nog imorgon pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards