emmafredriksson

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Emma fredriksson - 18 juni 2014 21:43

Hej!
Sitter och är cool på lekstorpskolan nu och ska strax dra hem och sätta på mig en jacka och sen troligtvis vidare till hjällsnäsviken. Vaknade runt ett idag, gick ner och tvingade i mig en macka och drog sen ut och träffade Tobbe och några till tills Sofie Kom. Och när hon hade kommit och hade hälsat på alla och så eller vad man ska säga, så gick vi och spelade basket och sen vidare till mig.
Och ganska precis när hon åkte hem så kom janina och Robert och hämtade upp mig och Tobbe så åkte vi och införskaffade en solstol och ett nytt tält att sova i på midsommar (berättar om planerna senare) , sen åkte vi till mjörn så att Robert fick ta ett dopp han längtat efter och nu sitter vi här. Blir uppäten av knott och har ett allergiskt öga så ska börja dra mig hemmåt nu. Hörs senare eller imorgon puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards