emmafredriksson

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Emma fredriksson - 11 juni 2014 15:54

Hej!
Har inte orkat blogga och mitt internet är helt cp ochså så aa.
Ligger i bilen nu iallafall, är hemma hos pappa och kollar på när dom fixar Adams moppe och orkade liksom inte bara stå där och glo så tänkte att jag kunde berätta lite om balen och skolavslutningen och lite så.
Hade ju bal i måndags, och det var mycket roligare än vad jag trodde, det blev god mat och mycket dans och man fick träffar mycket gammla kompisar ochså. Så det gillade jag haha.
Och igår då så hade jag ju skolavslutning på kvällen, fick pris för min framgång i skolan ochså ;p och betygen såg mycket bättre ut än dom förra. Hade betyg i alla ämnen plus lite till så det känns värkligrn bra. En sak jag kanske inte har sagt innan är att jag först inte Kom in på den linjen jag valt pga mina betyg sedan förra terminen, hade inte betyg i ett utav grundämnena så jag kämpade mig uppåt och nådde betyget till slut (y) ni som inte känner mig kanske tänker att "vem bryr sig" men dom som känner mig vet hur dåligt jag mådde för att jag inte kommit in.. Menmen så är det. Jag kom in på lerumsgasiet och är stolt över min insats på det senaste. Så kände mig väldigt glad när jag fick betygen igår. För min del så tyckte jag att det var lite jobbigt att bara säga hejdå till lärarna för att efter 4 år tillsammans byta till något annat och inte få så mycket stöd typ som jag har fått. Så jaa, jag har iallafall sommarlov nu och är jävligt taggad på att åka utomlands och få typ 40 grader sol här hemma i Sverige ochså. Så nu taggar vi studenten om 3 år ;) haD gött nu ska jag försöka få mamma till att köra hem mig pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards