emmafredriksson

Alla inlägg den 17 juni 2014

-

Av Emma fredriksson - 17 juni 2014 15:21

Hej!
Vaknade runt tolv idag, gick ner och åt lite frukost och sen åkte jag och handlade lite med mamma. Så nu sitter jag och kollar på tv och väntar in Ida och Adam så ska vi använda min helium ballong. Så jaa, har inte så mycket mer att säga ville väl mest bara säga hej. Och har som vandligt har jag inget planerat inför dagen.
IGÅR på eftermiddagen/kvällen åkte jag och Tobbe oh träffade några vid lenstorpsskolan och sen åkte jag hem och "nattade" Tobbe och sedan ut igen för att träffa Sofie och lite så. Så till slut hamnade vi uppe vid annesjön så att några fick bada och sen hem till Robert. Janina körde väl hem mig till två eller något, sen sov jag som en stock ;) jaja det var väl det. Nu kom nog Ramona och lämnade sina barn för hon ska till jobbet, så ska sitta barnvakt eller något pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards