emmafredriksson

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Emma fredriksson - 9 juni 2014 15:48

Heej!
Sitter i soffan nu och fråga mig inte varför jag bara sitter här när jag ska vara snygg och iordninggjord om två timmar.
Började tio idag och slutade efter typ fyrtio minuter/ en timma någonting. Vi skulle bara rensa permar och skåp och så. Och efter det åkte jag, Hanna och mamma och fixade presenter till lärarna. Gud va skönt att det är sista gången alltså. Jag ska aldrig mer ta tag i något som har med min klass att göra något mer haha. Är så stressad plus att man inte vet vad man ska hitta på.
Igår fick jag äntligen taggigt mitt första dopp i lilla lövsjön iallafall. Det var hur skönt som helst i vattnet.
Så lite av lyckan sitter kvar än haha.
Snart ska jag gå och borsta håret,sminka mig och ta fram kläder. Sen ska jag vänta in mamma eller ida för att få mitt hår lockat, sen blir det på med kläderna, vara nöjd med hur man ser ut och sen åka. Så som jag är så har jag ju alltid ett problem och just nu har jag beslutsångest om vilka skor jag ska ha på mig haha. Dem kommer ju knappt synas men endå.. Men hur som helst så kommer nån annan att få välja åt mig :p vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Så ska väl gå och börja nu då. Önska mig lycka till pusspuss!

Av Emma fredriksson - 9 juni 2014 15:38

Tröjan är från lindex
Byxorna är från Vera moda

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards