emmafredriksson

Alla inlägg den 13 juni 2014

+\-

Av Emma fredriksson - 13 juni 2014 12:24

+ sommar.
När man badar,grillar och är ute hela natten hihi.
- nationella proven
+ min boyfriend
Hade inte klarat mig utan honom.
- att jag aldrig blir 18 :p
+ Cola och choklad
- urinvägsinfektion
Att jag aldrig blir fri från den...
+ att jag ska utomlands med Tobbe till sommaren
-att jag håller på att bli sjuk
-/+ pengar
Man blir glad av att ha dom,men när dom är slut blir man galen
+\- mat
När man är hungrig och inte vet vad man vill ha. Och när man hittar något så blir man äckligt mätt

Av Emma fredriksson - 13 juni 2014 11:31

Hallu!
Sitter i sängen oh dricker jokk, kollar på smycken (till mig) och hundkläder till Noomi på Midsommar. Vill skaffa mig en ny stil typ, eller asså se lite annorlunda ut, börja trivas i något annat ex. En ny stil på örhängen. Det är svårt att förklara. Menmen, som vandligt har jag inga planer inför dagen. Så vi får se vart dagen leder mig, pusspuss!

[Bild]

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards