emmafredriksson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma fredriksson - 16 september 2012 22:34

Hallu!
Kom nyss hem ,har varit ute med Tobbe.Idag har jag inte gjort nåt speciellt Varit med Tobbe och nalleniclas för det mesta :)
Nu blir det att kolla på film med min broder och sen sova eller nåt,
För det är skola imon -.-
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 16 september 2012 20:39

Av Emma fredriksson - 16 september 2012 03:02

Hej!
Förlåt för den dåliga bloggningen idag men har inte haft tid :( kom nyss hem har varit hemma hos nalleniclas med massa folk o chillat,har inget kul att skriva men ska bättra mej med bloggningen imon.bu blir det väl att kolla på tv eller något innan jag ska nana pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 15 september 2012 23:11

Av Emma fredriksson - 14 september 2012 23:51

Hejsan!
Kom nyss hem och la mig i sängen.
Idag har jag varit med Tobbe,jade,tjäder,nalleniclas och Tony hela dag typ sen träffade jag Sofie och Fanny en stund oxå.vi har inte gjort så mkt mest chillat ;)
Faan att jag ska på monster jam imon,visst det kanske blir kul att kolla på, men inte innan när man får gå fram och peta på bilarna typ -.- orkar inteee,ska ta bussen som går 10 i 10 imon (wiiee -.-)men ska kolla Facebook och smsa lite tänkte jag innan jag skall sova :)
Ha de pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 14 september 2012 14:49

Hej!
Sitter på sista lektionen och vill bara hem!
efter skolan ska jag möta mamma vid bonum så ska jag köpa lite gottit tills imon,sen ska jag träffa Tobbe och dom en snabbis tror jag.och sen vet jag inte vad som händer eller vilka jag ska vara med resten utav fredaaan ;)
Men bloggar ikväll pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 13 september 2012 23:48

Hejhej,
Sitter i sängen och kollar Facebook.
Förlåt för dom dåliga uppdateringarna på det senaste men har inte haft så mkt att skriva om så det hade bara blivit tröök å läsa dooe.
Men imon är det äntligen fredaaaag :D
Det blir att träffa kompisar och bara ha allment kul antar jag .. :p men måste hem tidigt säkert imon för vid typ 10på lördag så ska jag ,mamma och Adam på monster jam ...
Och idag har det inte hänt ngt speciellt efter skolan drog jag hem till Sofie sen träffade vi tjäder och jade och var med dom sen kom Fanny lite senare så har vi vart med dom hela kvällen ;) vi kollade matchen på vallen och typ bara satt o softa :)
Men nu ska jag alldeles strax försöka nana .hör av mig imorgon pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 13 september 2012 08:34

Hej!
Igår efter att vi hade varit hos Sofie så åkte vi hem till grädde.Den Lilla delen utav hans hus som vi såg var jättefint:)
och efter det så kom Marcus och hämtade oss å körde oss till lillan så satt vi där en stund sen mötte vi grädde igen vid Missionskyrkan ;)
Sen drog vi hem till mig och åt tacos.
Men nu ska jag gå upp ur sängen o göra i årdning och sen gå till skolan .
Ha det så bra skriver sen
Pusspuss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards