emmafredriksson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma fredriksson - 9 september 2012 17:16

Av Emma fredriksson - 9 september 2012 01:21

Hallu,
Kom precis hem har varit hemma hos jade med Sofie,Tobbe,Moa,Tony,jesper,Viktor o Fanny :) är på jättebra humör vet inte varför :p men iaf Idag har jag inte gjort så mkt efter att vi hade vaknat o gjort i årdning oss så körde Bosse oss till campino så åt vi kebabrulle till frukost (as gött :p) sen träffade vi jade och dom så drog vi hem till jadish vid typ 7.
O Nu sitter jag i soffan å äter chips och funderar på vad man ska hitta på .har inget kul o skriva om så bloggar senare eller imon ;)
Men bjuder på lite Goa bilder ifrån kvällen + frukosten :p
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 8 september 2012 00:35

Hallu,
Blev ännu en lyckad kväll.det började med att jag träffade Tobbe ,nalleniclas o dom sen drog vi till ljungviksdagiset o träffade jade o sofie o dom så satt vi där å chillade ett tag. sen drog jag och Sofie hem till Eddie en halvtimma eller nåt ,så träffade vi tjäde å var var med han en stund så träffade vi Tobbe o Tony o dom igen en snabbis sen åkte jag och Sofie hem till Sofie.så nu ligger vi i sofies säng o lyssnar på musik och äter choklad ;p .
Men hör av mig imon :)
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 7 september 2012 18:58

Heej,idag är det fredag och det betyder att det är helg och en jävligt bra dag ,den började bra men nu orkar jag ingenting har varit hemma nu i ca en timma har ätit lite o sen kollat lite tv.senare ikväll har jag ingen aning om vad som händer men ska i alla fall sova hos Sofie :)

Hör av mig senare pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 7 september 2012 14:08

Hej!
Är as seg sitter i "skogen" i skolan :p
O lyssnar på redovisningar ,måste bara säga att jag är jävligt stolt,har pluggat järnet idag ,eller aah typ :p
Vi hade fredagsuppdrag .vi skulle göra en Skiss på vårat drömmhus .det var väl inte riktit mitt drömmhus som jag gjorde men jag gjorde det iaf :p .
Idag efter skolan så blir det å träffa tobbish och sen lite senare Sofie ;)
Har inget kul o skriva så hör av mig senare pusspuss <3

Av Emma fredriksson - 6 september 2012 21:35

Hej!
Kom nyss hem ,har varit på moppevärkstan med Tobbe,nalleniclas o Tony..
Har jätte ont i huvudet så funderar på att ta en panodil och sen tjocka mig lite innan jag ska upp o nana .
Bloggar mer imon
Pusspuss<3

<3

Av Emma fredriksson - 6 september 2012 18:01

Hej!
Kom hem för ca en timma sen och det första man ser är nybakta bullar och pizza ,sen efter att jag hade ätit så kom min älsklings Sofie hit så nu har vi fikat lite med bullar o cola (y) ,och nu vet jag inte riktigt vad som händer...
Men hör Mig senare njut utav mina goda bilder haha :p
pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 6 september 2012 10:12

Heej!
Sitter som vanligt i ett grupprum med Sofie,Fanny o Hanna.
O jobbar med boken...nej jag har typ inte börjat,men det går frammåt :p
Igår var jag i allum med Sofie så att hon fick shoppa lite :p
Och sen när vi kom tillbax till gråbo så träffade vi Tobbe,nalleniclas o Tony.
Det är Skolfoto idag (orkar inte ser HEMSK ut :( ) ...men aja jag får väl bara gå å ta bilderna så att det blir avklarat ngn gång,
Men nu ska jag jobba vidare ,skriver senare
PUSSPUSS <3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards