emmafredriksson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma fredriksson - 27 september 2012 17:47

Hejsan!
Sitter i bilen nu med min bästaste Sofie påväg upp till älsklingen .ville bara säga det hehe pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 27 september 2012 11:26

Hallu!
Sitter i skolan och har engelska.jag och Nina ska komma på ett 4minuters tal om ngt miljöförstöring eller nåt höhö.men aja idag efter skolan blir det nog att vara med älsklingen och Sofie :) bloggar senare pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 26 september 2012 22:56

Kom precis hem till jade.ska sova här inatt :),och sen blir det skola imon -.-
Men jag ser det positift det är bara 2dagar kvar till fredag ! :D men aja idag har jag inte gjort så mkt träffade Tobbe när han kom ifrån jobbet vid fem tiden och sen varit med han och några till hela dan (wiie) nä men detta var meningslöst Pusspuss<3

Bild på min mat oxå hehe (kinamat+mys med familjen)

Av Emma fredriksson - 26 september 2012 13:15

Godmorgon eller vad man nu kallar denna tid på dygnet hihi,ligger i sängen och Smsar lite,vaknade nyss och nu funderar jag på att dra mig ner och käka lite och kolla tv ;) sen har jag inga planer för idag ,älsklingen har utegångs förbud men aa vi får se vad som händer.ha det så bra bloggar senare pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 26 september 2012 00:33

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen idag.men jag hade verkligen ingen lust,har varit sur typ hela dan..
Men iaf idag kom Alpe till gråbo det var trevligt så var jag med han och jade en stund innan jade drog hem osv..sen efter ett tag så träffade jag lite annat gott folk och kom hem för typ en timma sedan.och nu ligger jag i sängen och har precis pratat i telefon med min älskling :) men nu ska jag lyssna på musik och sen nana.bjuder på mitt hemska skolfoto som oxå kom idag hihi, pusspuss och godnatt<3

Av Emma fredriksson - 25 september 2012 12:39

Av Emma fredriksson - 24 september 2012 21:41

Hello!
Har precis tagit en duch och satte mig i soffan och kollar på det okända med mamma :)
Och efter detta så blir det nog att sova så är det skola imon .sen på onsdag har vi studiedag så får vi se vad som händer då :) men ni får ha det så bra pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 24 september 2012 16:12

Hej!
Som ni kanske har märkt så har jag tagit en liten "bloggpaus" i några dagar,men nu är jag tillbax :)
Ligger i soffan och segar medans älsklingen bakar negerbollar hihi<3

bloggar senare pusspuss 

 

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards