emmafredriksson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma fredriksson - 20 september 2012 23:28

Hellu!
Har precis tagit en varm och go duch och lagt mig i en Nybäddad säng med min gosse katt ;)
Idag har jag varit med tobbe,nalleniclas,Tony,Viktor och Adam.och detta är ett jätte meningslöst inlägg jagvet men händer det inget nu för tiden så blir det så :/ men om en stund så blir det nana lite sen blir det fredaaaag :D
Sov så gott alla pusspuss<3

Bjuder på lite bilder ifrån dagen !

Hej

Av Emma fredriksson - 19 september 2012 22:14

Har precis kollat klart på Harry Potter med Adam. (vi har blivit kompisar nu hihi) mår fan inte bra har ont i halsen och kan typ inte andas vetinte ifall det beror på astma eller något annat :/ nu det sista innan jag kom in så var jag på ljungvik med jade,Tobbe,Tony och Viktor.Har inget intrasangt att skriva men bloggar imon pusspuss:)<3

Bilder ifrån skolan idag :)

Av Emma fredriksson - 19 september 2012 18:38

Hallu!
Kom nyss hem och har käkat lite pizza.och väntar på att Tobbe ska komma och hämta mig.
Idag i skolan har det hänt rätt mycket faktiskt en moppe olycka,poliser osv.. Men pallar inte skriva så mkt om det just nu :p Mem i alla fall sen efter skolan träffade jag Tobbe och offe och lite så .men har inget kul att skriva om hörs sen pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 18 september 2012 22:16

Hej!
Kom precis hem. Och ska nog som vanligt kolla på film med min bror :)
Idag träffade jag Tobbe vid runt ett sen vi typ fyra tiden så träffade vi några till.
Vi har inte gjort något speciellt så finns igentligen inget intressant att skriva.Men nu känner jag bara igentligen att jag vill sova ,har ont i hela kroppen hostar så att jag typ inte kan andas,men måste plugga en stund med boken innan -.-
Men hör av mig imon morgon ha det så bra pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 18 september 2012 10:31

Hejsan!
Vaknade för ca en timma sen.
Och nu är jag påväg till skolan och ska hämta mitt "arbete" .idag blir det att jobba med boken hemma hehe .men har inte så mkt att skriva så hör av mej senare :)
Pusspuss<3

Dagens outfit

Av Emma fredriksson - 17 september 2012 22:59

Av Emma fredriksson - 17 september 2012 22:33

Hallooo!
Ligger i soffan och softar hehe :)
Har precis käkat lite och ska snart upp o kolla på film eller nåt med Adam :)
Idag var jag inte forever Alone haha :p
Jag var med Tobbe,jade och dom :)
Och kom hem för typ en timma sen. Men har inget att skriva om så hejdå<3

Av Emma fredriksson - 17 september 2012 15:13

Heej!
Sitter i skolan med Fanny och pluggar.
Imorse när jag vaknade så kunde jag typ inte andas var as trött och skulle skynda mig till skolan för Fanny var själv -.- Idag efter skolan har jag inget planerat får väl se ifall jag blir forever Alone eller om det finns någon som vill leka med mig hihi :p

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards