emmafredriksson

Alla inlägg under april 2014

-

Av Emma fredriksson - 19 april 2014 11:51

Hej!
Sitter i soffan hemma nu och är helt död. Vet inte när jag kom hem och Tobbe är inte hemma än självklart... Nä men igår då vid 10 tiden gick jag med Sofie och Fanny hem till Sofia och bara hade det gött med trevligt folk. Men det blir ju så ljust ute fort nu för tiden så somna kan man ju inte heller haha. Men iallafall vid halv 3-3 tiden så kommer min pappa hit och vi ska käka påskmat, så får väl se hur det går och hur det blir med allt...
Blev inte en enda bild igår heller haha*

Av Emma fredriksson - 18 april 2014 18:44

Heej!
Har inte haft någon värken ork eller lust att blogga. Så tänkte ta allt på en gång nu istället. I onsdags tog Tobbe ledigt ifrån jobbet och vi var ute rätt sent. Satt framför en eld med kompisar och hade det mysigt ;) sen på torsdagen alltså igår så var vi hemma hos Niclas och var inte hemma så sent tror jag :) och idag ska jag troligtvis hem till en som heter Sofia. Så så har mina senaste dagar sett ut. Hör av mig senare eller imorgon. Ska försöka få till lite fina bilder ochså haha. Puss!
Sitter och har precis fixat lite med mammas naglar, och blev inte sådär jätte bra bilder Menmen bjuder på den.

Av Emma fredriksson - 16 april 2014 15:15

Kom hem för ett tag sen. Har varit iväg med mamma på rusta och jula och shoppat lite. Och nu blir det ensamtid med Sims hihihi. Så jaa, var i skolan från 9-kvart i 12 eller något förrut sen var jag med mamma när hon skulle göra någon synundersökning ochså. Så så har min dag sett ut. Väldigt intressant haha, men ska spela nu pusspuss!

Av Emma fredriksson - 15 april 2014 20:18

Kännde för lite mys nu, så blir tv och godis med älsklingen. Har inte gjort så mycket sen sist haha. Var och träffade Tony ett tag, var endå längesen och sen till bonum. Så jaa, det är så det är.. Blir nog inget mer inlägg idag så puss och godnatt folket!

Av Emma fredriksson - 15 april 2014 17:47

-

Av Emma fredriksson - 15 april 2014 17:40

Hallu!
Har varit iväg och snurrat hela dagen så har inte kunnat blogga.
Imorse från 9-12 var jag i skolan och pluggade ikapp lite i matte, och ska dit imorgon ochså. Sen hann jag knappt hem förens nikki kom över sen åkte vi och hämtade Lilly och enya hos en kompis, så fick mig en promenad i skogen ochså. Så satt jag där till Håkan kom hem. Och nu bara för nån halvtimma sen lämnade jag tillbaka nikki :) och nu väntar jag bara på att maten ska bli klar. Är fint väder ute idag så blir nog att dra ut och träffa någon efter maten eller något. Pusspuss!
Så söta grannar man har som kommer med choklad hihi :*

Av Emma fredriksson - 14 april 2014 19:32

Hallu!
Min syster och hennes son kom förbi i förmiddags och stannade i ett par timmar, hamnade i sandlådan så blir att duscha i några timmar sen ochså haha. Nä men innan dess bakade jag chokladmuffins så att man hade något att bjuda på ;) och efter att dom åkte vid 4 halv 5 tiden så har jag bara ätit och spelat Sims. Nu sitter jag och väntar på att Tobbe ska vela klart och sen åka och träffa Nicke och John. Så får se ifall jag uppdaterar senare puss!

Av Emma fredriksson - 14 april 2014 12:33

Vaknade nyss, ska äta lite frukost och sen börja planera dagen. Det är fint väder ute iallafall, så nånting måste man väl kunna hitta på. Så hör av mig sen om mina planer inför dagen. Puss

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards