emmafredriksson

Alla inlägg under april 2014

Av Emma fredriksson - 14 april 2014 12:25

Av Emma fredriksson - 13 april 2014 14:14

Hallu!
Hade ingen ork till att blogga igår, så kan lika Järna ta hela helgen på en gång.

I FREDAGS: var jag ute med rätt mycket folk och bara hade de trevligt och gick runt typ haha.

LÖRDAG: blev en hemma dag, Tobbe åkte till Basic med Nicke. Och jag satt hemma och spelade familjespel med min bror och hans tjej. Samt var hundvakt.

SÖNDAG: har inga planer för dagen, men ser endå ut att vara hyfsat fint väder ute så får se vad som händer.

Av Emma fredriksson - 12 april 2014 17:48

Hej!
Sitter i soffan och spelar Sims. Väntar på Tobbe så ska vi gå ut med vovvarna som står så fint vid dörren och väntar. Fick lite akut valp passning förrut. Min granne var tvungen att åka till akuten med sin dotter så fick hoppa in och passa nikki hihi jag är så snäll. Nä men har inga direkta planer för kvällen, får ju se hur länge nikki stannar ochså. Mamma e med mormor nån stans och är borta hela kvällen så är ju liksom ensam. Men hör av mig lite mer om kvällen senare och om gårdagen, puss!

Av Emma fredriksson - 12 april 2014 00:06

GRATTIS ÄLSKADE LILLEBROR!
Vet att klockan är över 12 men ville bara ha det sagt. Hoppas du haft en bra dag.

Av Emma fredriksson - 10 april 2014 18:23

Hej!
Sitter hemma hos Sofie nu och har varit här sen jag slutade skolan vid 3. Men vi har la inte gjort så mycket. Kollat på några avsnitt trolljägarna och radiostyrd. Och ätit gottit ;) och nu ska jag locka mitt hår till party music och bara längta tills morgondagen. Har inga planer mer än kalaset för min bror imorgon men nånstans hamnar man alltid till slut, antingen hemma eller nån annan stans haha. Så jaa, det var väl det, ska försöka höra av mig senare pusspuss!

Av Emma fredriksson - 9 april 2014 21:35

Hej!
Ligger i soffan med mammi och Tobbe och kollar på efterlyst. Dennis var här när jag kom hem från skolan förrut och fixade Sims 3 till mig, så fastnade vid det i 5/6 timmar haha. blir ju beroende. Så det är vid datorn man hittar mig hedanefter haha. Nä men efter efterlyst ska jag gå upp och sova, är skit trött. Så hör av mig imorgon puss!

Av Emma fredriksson - 9 april 2014 12:59

Hej!
Idag är det onsdag och bara två dagar kvar till fredag hihi. Och på fredag fyller min lillebror år så blir massa tårta och prisenter hihi. Menmen sitter nu iallafall helt ensam och väntar på att lektionen ska börja, har bild hela dagen och har redan redovisat min grej. Fick stå helt ensam framför en klass med treor imorse bara för att Hanna var sjuk... Och så skulle Sofie iväg nu vid halv så jaa, är en ensam liten själ :p nä men slutar endå tidigt idag så blir nog ingen fara. Efter skolan ska jag nog hem en stund och sen troligtvis vara med Sofie. Men bloggar mer om det senare puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards