emmafredriksson

Alla inlägg under april 2014

Av Emma fredriksson - 24 april 2014 17:32

Sitter på en parkering i Munkebäck och väntar på att Tobbe ska komma tillbaka. Han övningskör med någon bilskola. Så jag, mamma och Noomi gick till djur magazinet och kollade under tiden. Och Noomi blev helt förälskad när hon fick se kaninerna, men hon fick ingen kanin så nu är hon jätte ledsen. Så ska sitta här och sura ett tag till haha och sen ska jag hem och äta pusspuss!

Av Emma fredriksson - 23 april 2014 21:38

Hej, är väldigt trött så detta inlägg får bli som det blir haha. Sitter iallafall och kollar på efterlyst med Tobbe och mamma och ska strax gå upp och sova. Imorse hade jag tid hos sjukgymnasten vid halv elva, så tog sov morgon och efter jag hade varit där åkte jag till skolan och var där till vi slutade. Gick direkt hem, sen minns jag inte allt vad jag gjorde haha. Menmen, kom iallafall in för typ nån timma sedan. Var ute med några orkar inte skriva alla namn :p men blir något seriösare inlägg imorgon haha puss!
Hur söta grannar har man inte som kommer med favorit maten bara dom kan göra.. Kärlek till dom<3

Av Emma fredriksson - 22 april 2014 21:06

Hej!
Får bli ett snabbinlägg för ska snart duscha och sen nana. Efter skolan åkte jag och mamma och hämtade Tobbe på jobbet så att han fick övningsköra lite och sen planterade jag och mamma lite grönsaker som man hoppas blir något. Sen åt vi jätte god mat och sen träffade vi offe påvägen till bonum. Var så duktig så jag började sopa på våran parkering, är ju massa grus kvar sen vintern och det ska ju bli sommar nu!! Så jaa, har väl inget mer att säga haha så hejdå och godnatt på er!

Av Emma fredriksson - 21 april 2014 17:02

Vaknade inte alldeles försent idag så att jag Hann med denna bästa och varmaste dagen. 20 grader varmt och grillning, kan det bli bättre?
Efter frukosten åkte jag och Tobbe hem till hans pappa och satt där ett tag. Sen åkte vi vägen om affären och köpte kött och potatisgratäng. Så nu väntar jag bara på att allt ska bli färdigt. Sen blir det nog att vara ute till nio eller något sen kanske film och mys med älsklingen. För skolan börjar ju imorgon....... Men slänger kanske in ett inlägg senare pusspuss!

Av Emma fredriksson - 20 april 2014 18:10

Det fick bli klädkällaren, har inte orkar ta kort på vad jag köpte men köpte väl 2 tröjor, ett par byxor/leggings, 4 nagellack, en tjocktröjja och lösnaglar hihi. Men orkar inte skriva så mycket mer sitter på baksidan med mamma och solar puss!
Haha ser väldigt mörkt ut på bilden, men det är jätte härligt**

Av Emma fredriksson - 20 april 2014 13:16

Hallu!
Sitter i soffan nu och har precis duschat håret. Så ska bara borta håret och sen ska jag och mamma åka nån stans. Blir nog troligtvis att åka och köpa kläder.. Tobbe åkte med offe ut med offes båt tillsammans med hans familj. Så tänkte att dom kunde få lite ensam tid så kan jag och mammi hitta på något ochså. Menmen hör av mig senare när jag vet exakt vad som händer ;)

Av Emma fredriksson - 20 april 2014 13:12

Av Emma fredriksson - 19 april 2014 22:51

Hej!
Ligger i sängen nu och inte ensam hihi. Hatar att sova ensam, Menmen satt iallafall hos janina ett tag och kom väl hem för 20 minutersedan eller något. Hände inget och det va kallt och vi är trötta så det får sluta såhär haha. Nä men känns endå skönt att bara kunna slappna av och bara gosa tills man somnar hihi. Pusspuss!
Bjuder på bilder ifrån påskmiddagen förrut :)

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards